1 dag kvar till julafton.


Hej alla kära blogg läsare jag b om ursäkt att jag inte bloggar nu
när det är jul....Jag är nämligen hos mina föräldrar och dom har världens
sämsta tagentbord som man inte kan skriva på knappt alla tagenter sitter
på varandra så därför kommer jag inte skriva något nu förän jag kommit hem.
Men i alla fall så är det 1 hel dag kvar till julafton god jul på er och tack för
att ni läser min blogg ni får gärna slänga in lite komentarer om ni vill.
I går träffade jag min kär vän michis gud vad kul det var och se henne
synd bara att tiden var så dum att den gick för fort.
Men vet nijag fick en jätte jätte fin nyårskjol ut av michis
love you jg älskar kjolen helt klart att jag ska ha den på nyår
och på andra fester det gånger jag går ut :-) hahaha det blir
inte så ofta nu har inte tid och råd och festa.
Nu ska jag ner till stan och kolla läget.
GOD JUL OCH TREVLIG HELA JULEN /MAMMATINGELING.

Längtar efter min Kalle anka så klart att han äger.

Kommentarer
Postat av: Dessi

God Jul på er!

2008-12-23 @ 12:15:02
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0