1 December.


Tröttis mammatingeling är nyvakne har bara varit uppe 30 minuter.
God morgon alla i dag är det 1 December och i dag gick jag upp
tidigt redan vid 06:30 drack lite oboy duschade och åt omellet jätte
gott var det.Det var lugnt i morse i en timma sen så vaknade Filip
och ville upp då var fritiden över.
Så jag tog på han kläder sen fick han gröt först var han lite sur när han satt
i stolen och gnällde och ville inte ha något.
Då sa jag Filip nu äter du annars kommer inte tomten till oss du vet
att man måste äta upp maten och vara snäll annars kommer inte tomten.
Gissa Filip pekade på tomten och sa titta sen åt han sin gröt.
Helt underbart faktist tror han förstog mig vad jag sa.
Så Filip vill ha många julklappar och det kommer han säkert och få.
Han är den bästa bebisen man kan ha för han har alltid varit lugn
och det är han nu med.
Och varje gång han ser något så är han så försiktig ut av sig och
det tycker jag är bra.
Så han inte river ner något eller har sönder andras saker.
Efter frukost var det bara ta på oss yterkläder och ner i källaren och
hämta vagnen.
*brrrr* det var jätte kallt ute i morse och det regnade snö och varje kan det
hamnade i mitt ansikte blev det iskallt.
Tur att det bara tar 10 minuter till dagis.
I kväll ska jag på möte på dagis ska bli kul och höra vad dom
har och säga.
Så filip ska vara hos gammel mormor när vi är på mötet.
Men nu på efter middagen ska vi snart i väg och kolla på lägenhet.
Så det ser jag fram i mot hoppas vi hittar något nytt hem snart.
Ha det bra.
/mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0