1 vecka kvar till julafton


Tänk nu sitter jag här och jag vet att det bara är 1 enda vecka kvar till
julafton det kan man ej tro.Hjälp vad fort det har gått man blir lite rädd
men jag är lite sressad nu fram till jul fast jag åker till mamma o pappa
på lördag känns skönt det.
Fast mamma jobbar på lördag hon ville helst inte vi skulle komma förän på
söndag men jag sa vi är lugna allihopa så vi kommer bara så du vet.
Jag vill komma och träffa mina vänner sen ska morsan o jag backa
knäck kanon gott ju och hon har många bra kastruller jag äger ju bara
3 st som inte fungerar så bra till knäck.
Jag är jätte jätte glad snart är det julafton .
I dag har jag städat och packat och diskat och gjort
fint i badrumet jätte fint blev det *nöjd tjej*
Är jag just nu haha får jag lov och säga.
På kvällen var Filip och jag var ute och gick i mörkret
vi var på jysk men dom hade ingeting som vanligt :-(
Tänkte köpa en sittpuff men dom hade inte det och inte ens
i måndags då annonsen kom då var det redan slut fast jag var tidigt.
Usch hade jysk när dom rear mycket sen har dom bara 4 st kvar av
det saker helt onödigt och sätta ut det i tidningen då.
Nu i kväll har vi ätit god mat orkade inte göra något så det blev en
familjepizza för oss :-) jätte gott filip gillade med kanon bra ju :-)
Nu ska jag pimpa julklapparna så dom är fina till jul :-)
son gott alla kära blogg läsare /mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0