Årets julklapp!


Ni vet väl om att årets julklapp är en upplevelse?
ja det stämmer så står det i alla tidningar som jag har läst.
Fast det behöver man ju inte önska sig om man inte vill och inte heller
köpa det som julklapp om ingen önskar sig det.
Min man där i mot ville absolut ge mig  årets julklapp men jag tackade nej.
För han erbjöd sig att betalla min resa till Göteborg men det är innan jul
sen så var det min idie att vi skulle till göteborg.
Så den vill jag inte ha för tidigt julklapp ut av han.
mannen får ut och springa på stan och leta efter dyrbara
hårda paket.
Jag vill ha massa paket.
Som är stora mjuka och hårda ska dom vara.
jag är den tjejen som vill ha massa överaskningar och
så mycket paket.
Fast det är tur att jag inte kräver det ut av någon.
jag blir bara glad att jag får öppna paket.
Det är tillå med kul och öppna Filips paket ;-)
Han tycker bara att det är kul och öppna 3 paket sen räcker det.
Så vi får väl se till jul hur det blir och hur mycket han orkar öppna.
Hoppas att han öppnar alla sina paket :-)
Jag har köpt jätte mycket julklappar nu :-)
Jag älskar och ge bort pressenter o julklappar
fast i bland kan det vara svårt och komma på något.
Men till slut kommer jag alltid på något.
I går fick jag en skraplott ut av F och jag vann i alla fall 20 kr.
Så det är i alla fall något man kan ha glädje ut av :-)
20 spän kommer man inte långt med men jag har lärt mig med åren
att det alltid räcker till något skoj.
Säg 3 saker som du kan köpa för en 20 som du tycker om:

  • Godis + tuggummi
  • Vindruvor
  • ett par strumpor.
  • Så nu har jag svarat på det

Det är något ut av det 3 saker jag skulle ha köpt.
Ha en trevlig bra dag pöss mammatingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0