Besök i Eskilstuna


När jag var i Eskilstuna hant jag också med att träffa mina vänner.
Första dagen träffade jag min underbara bästa kära vän Michis.
Vi hade jätte kul tillsammans synd bara att det blev en kort stund men
vi hann att göra mycket skoj kan jag lova er.
Bland annat gjorde vi mat köttbullar och makaroner *gott*
sen tog vi en fika michis hade varit så duktig på och baka
både det ena och det andra små kakor och stora sockerkakor ;-)
Mhicis är så duktig på och baka.
Vi kollade även på gammla fest bilder haha fan vad flumig man såg ut
på visa kort riktiga fylle kort kan jag lova er.
Det jag saknar allra mest det var att jag aldrig hade någon kamera med
mej när jag festade :-( det är något jag ångrar i dag.
Tänk vad mycket man kan skratta åt gammla foton.
Men i alla fall så gick tiden fort jag var tvungen att gå hem och
ta hand om Filip.
Nästa dag passade jag på att träffa en vän som heter Ellenor en söt liten töss.
Vi gick runt på stan och självklart hade hon glömt bort att köpa julklappar till
det sista så jag var ett bra hjälp råd till vad hon kunde köpa till dom.
Så hon blev nog glad över att jag följde med henne till stan så hon fick ihop
alla sina julklappar till slut.
Efter det så gick vi hem till hennes nya lägenhet jätte fin liten 1a bor hon i
men i alla fall så var den inte så liten som jag hade sätt fram i mot :-P
Fast hon hade fan ett badkar och en störe balkong än vad jag har.
När jag var hemma hos henne kollade vi på tvn och på film läste tidningar
och fikade.
Men sist men inte minst så passade jag på att bada  hennes härliga stora badkar
som var jätte djupt täckte hela kroppen.Varmt och skönt var det.
Sen blev kl 22:00 då ville jag gå hem usch så kallt det var ute och 3 km hemmifrån.
Så jag gick jätte fort så inte någon galning skulle komma.Värst rädd var man där vid parken
och vid ån där det finns en fors usch och fy.
Men lite rädd var jag men jag lyckades komma hem välbehållen.
Synd bara att tiden går så fort när jag kommer till stan jag
hinner aldrig träffa alla mina vänner men det är alltid lika kul och träffa
alla som man hinner och träffa.
/mammatingeling

Ett hjjärta går till alla mina vänner.
Jag saknar er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0