Borta i från affären.


God dagens alla kära bloggläsare.
Nu måste jag bara berätta en sak som hände i dag när vi var i affären.
Hela familjen skulle åka till i affären i morse och Fredrik hade bestämt sig för
att panta burkar och så , och vi har massa burkar så mycket cocacola som vi dricker :-P
Men i alla fall när vi var i affären tänkte jag också hjälpa till och panta burkar och Filip satt
i shoppnings vagnen så inte han springer bort i från mig.
Och när jag skulle börja panta kom det flera st som skulle panta så jag fick typ panik och gick därifrån
och lämnade Fredrik kvar och tog med mig Filip. Fredrik fick panta själv medans
jag gick in i affären och började shoppa loss.
När jag nästan var klar med allt och det hade gått en timma börja jag fundera på
vart Fredrik hade tagit i vägen han bruka alltid komma in i butiken men
nu fann jag inte honom fullt med andra folk var det som jag inte ens hade
sett.Så jag sprang runt hela butiken med filip och shoppingsvagnen tuttut
här ska jag fram.Sen blev jag trött phu vart är Fredrik hade sprungit där inne
4 varv och plockat på mig massa grejer och mat.
Nu vill jag att Fredrik kommer vart fan är han? mitt tålamod börja
ta slut jag orkar inte springa runt här med bland massa shoppings sugna
människor som stor handlar nu till jul *pust*
Nää nu får det vara nog så jag ställde mig i ett hörn och vista
varken ut eller in vad jag skulle göra jag kan inte bara lämna tillbaka
allt som jag har plockat och jag kan inte gå ut heller och inga
pengar o ingen väska hade jag med mig.
Så tiden gick till slut kommer min älskling jag bara vart har du varit och
Fredrik hade en jätte lång historia att berätta för mig.
Han sa tillå med att han hade handlat allt vi skulle.
Så jag fick lämna tillbaka allt som jag hade plockat i förutom
bananer och fruktsoppa det hade han glömt :-P
Så jag fick lite kvar i min shoppingsvagn :-)
Så nu är man lite trött men vi fortsatte att åka till Netto
men det var fullt med folk så där åkte vi förbi
bruka inte finnas något på netto mest bara skit.
Men vi kom till jysk i alla fall vi skulle köpa prytnadskuddar
men vi kom inte överens om några så det fick vara
bättre lycka nästa gång kanske på ikea?
Efter jysk fortsatte jakten till Fredriks jobb han skulle
få en julklapp ut av chefen jätte snällt ut av chefen att köpa något
Till F fast han bara hoppar in som extra någon enstaka gång.
Och det chefen hade köpt till alla.
Var en stor stor korg fyllf med massa frukt och julgodis *mums*
Snacka om att man kommer att gå upp i vikt nu :-(*hjälp*
Jag som älskar frukt och choklad.
Det fanns bland annat ischoklad  en stor tomte en ask med
hjärtan och stora chokladbittar.
Frukt var äppen appelsiner bananer vindruvor päron annans med mera.
Snacka om att man får en bra helg nu :-)
Gott gott har redan ätit choklad och vindruvor.
Vad dumt att vi köpte bananer när vi fick 5 st bananer.
Och när vi var inne i centrum passade vi på att köpa änu mera choklad
jätte god choklad som dom har jag är en liten chokladgris hihi.
Och när man kom in i affären där dom säljer god choklad fick man smaka
jätte gott var det.
Fast den chokladen som jag köpte var till min mormor o morfor o farmor
till jul :-)
Tack för mig ha en bra dag mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0