Dagens!

God kväll alla kära blogg läsare kul att ni hittar hit i dag.
I dag har mina föräldrar varit här dagen har varit jätte lång
och gått så fort haft så kul när mina färäldrar varit här hos oss.

Filip har varit på dagis i dag gick upp vid 8 fixade till mej
och så sen gick jag i väg till dagis det var bara 12 st barn där
i dag :-) väldigt skönt för frökarna med så lite barn.
Jag gick hem och började städa upp här det såg ut
som en grist stia kan jag lova er.
Då jag tvättade i går och torktumlaren slutatde fungera
och all min tvätt var blöt , och så det var inget skoj jag som
hade massa klädplagg i tvätten *suck*
Så jag var tvungen och hänga upp all vår tvätt här inne i lägenheten.
Usch så mycket kläder men som tur var så torkade det under natten.
Fast när jag gick ner med tvätten i går så gick min tvätt korg sönder :-(
Och all tvätt for ut gissa om at man blev arg och behöva plocka upp den.
Så arg på min tvättkorg som inte håller för tung tvätt.
Så nu blir det att resa bort i morgon och shoppa en ny korg om jag hittar
någon snygg.

Efter all städande så kom mina föräldrar lagom till 1 så det blev en fika
efter det blev det till å hämta Filip på dagis.
Det hade haft en bra dag och det var så lite barn där på dagis så det hade passat på
och gått till ett annat dagis i närheten och lekt med det andra barnen.
Fast det roligasde under dagen då jag höll på och sätta upp gardiner så såg jag ett
Dagis som gick förbi hemma hos mig och då kom jag på att jag skulle skoja med
Fredrik och säga att det är Filips dagis och just när Fredrik kommer så
ser vi båda att det är filip som sitter i första vagnen och gungar fram å tillbaka.
haha vad roligt det var och se sin son trivas i vagnen. han är ju så underbar.
Men i alla fall så hade Filip haft en bra dag i dag på dagis och det är det viktigasde
för en mamma att ett barn har det bra där det är.

Efter dagis gick vi till stan skulle köpa godis men tyvär så var godis butiken slut :-(
Så det blev inget godis till min familj men nästa gång ska vi köpa det.
Efter promenaden på stan gick vi till kaphal där såg jag en skit snygg tshirt
för 130 kr men jag hade inte råd och köpa den så den får jag dröma om.
Men det är så hjäkla snygg.
Efter all ränande på stan kom vi hem och vi alla 5 fick för oss att vi skulle åka och kolla
på lägenheter där vi vill bo och familjen tyckte det var jätte fint område jag vill
flytta dit.tänk bara om någon kunde flytta snart jag vill flytta dit gör så
att det blir en ledig lägenhet till oss NUUUUU.

Efter det kom vi hem och då skulle Filip sova en stund.
F och far höl på och spela wii medans mamma o jag
tittade på bilder.
När Filip gick upp blev det pizza jätte gott med det kan jag lova er.

Efter maten åkte familjen hem det var jätte kul och ha dom här.
Nu ska jag sova sov gott alla kära blogg läsare dröm söt.
kram mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0