Dagens hjärta.


I dag vill jag ge ett hjäta till min älskling för att han är
så otroligt snäll i mot mej och att han okrar stå ut med mej
när jag blir arg och så vidare.
Dagens hjärta går till Fredrik.
Jag älskar dej min Fredrik kom ihåg det
även när jag skriker och blir ledsen på dej
så älskar jag dej.
Även om du inte kan se att jag älskar dej just då som
jag är arg så ska du veta djupt där inne i mitt hjärta
där sitter du om jag blir arg den biten kan aldrig
åka ut av för där älskar jag dej mest när jag är på
dåligt humör.
Min underbara älskling vad skulle jag göra utan dej?
Du orkar värkligen med mej.
Du finns där alltid för mej.
I bland blir jag rädd.
Vad skulle jag vara utan dej?
jag älskar dej min fredrik.
puss puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0