dagens

Dagens...

Dagens låt: *urk* orka lyssna på radio *skit musik*
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: ögonskugga mascara och läppglans just i dag.
Dagens klädsel: Tights,tunnika
Dagens roligaste händelse: Att jag är hundvakt.
Dagens planer: ut på 10 promenader och äta mat.
Dagens vill ha: vill ha min klänning som jag ej fått en.
Dagens saknad: Scott Nicholls my dog.
Dagens drog: mobilen.
Dagens tråkigaste: att jag är sjuk.
Dagens finaste: Filip o Fredrik.
Dagens måste: hämta hundarna..
Dagens bästa: sex

Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: inget
Dagens mat: Gregisk sallad
Dagens kärlek: Går till min son o man.
Dagens mående: sjuk och skit tråkigt väder ute *bajs*
Dagens kommentar: Ge fan i mig nu när jag är sjuk.vill bara ta hand om mig själv :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0