Dagis Lucia


Nu har Filip o jag kommit hem från dagens dagis lucia.
Det var ett riktigt mysigt lucia tåg barn från 1 till 5 år massa barn
det var som en barnparad i ett bolhav jätte mysigt var det faktist.
Det var många mammor och pappor där som ville titta på sina barn förstås.
Jag fick gå tillsammans med Filip så det blev inet filmade hoppas inte F blir
allt för ledsen men många kort har jag tagit på Filip i alla fall.
Det blev massa sånger vi sjöng lusse lelle sankta lucia blinka lilla Stjärna
med mycket mer så det höll på en 1 timma i alla fall.
Filip o jag kom inte till fikat då jag ville göra klart andra saker som
jag hade för mig.
Nu är det lite mer packning jag måste fixa så det är klart i morgon.
/mammatingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0