Filip hos farfar nu!


Nu är det kväll och det snöar här så det blir säkert mer snö i morgon kan
jag lova er å så kul med snö , och då vet jag ju att farfar har mycket o fullt
upp och göra med massa saker med Filip.
Dom kan åka pulka och leka i snön och bygga snögubbar.
Nu i kväll har jag dammsugat och för en stund sen så kom jag hem har ju lämnat
Filips hos farfar nu....Farfar blev så glad när Filip kom och Filip sken upp som en glad sol
ett riktig charmtroll som kan charma alla.
Vi var hos farfar en stund sen kom vi på att vi hade glömt blöjor ups så det var bara
att ta bilen och åka hem och hämta det :-)
Så sen kom man tillbaka då satt Filip och åt tomte gröt *mums* det var smaskens
tyckte han och tillå med farfar fick mata honom som en riktigt liten bebis.
Det bruka vi aldrig få göra nu för tiden man får passa på när han vill att man ska
mata honom så man får in den där lilla extra känslan med små barn....
Det är jätte mycket snö här så det är kul mycket pulkåkning nu och när
det är mycket snö behöver man inte ha vagnen så ofta då är det enklare och
ha pulkan som vi åkte med till dagis i dag.Gick ju fort med pulk åkande tog lika
kort tid som det tar med vagnen.
Filip älskade och åka pulka han fångade all snö han fick tag i. så sött ni
skulle ha sett  det världens mysigasde charmtroll ;-)
Nu sitter jag här måste ta och små diska faktist då jag vill ha fint
när jag kommer hem.
Sen lär jag gå och lägga mig så sov gott alla kära läsare nu
åker jag på semester kommer in på måndag igen tror jag
trevlig helg allesammans puss puss alla som läser bloggen
/mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0