Fredag!


Nu har jag skrivit  av mig min dröm känns skönt det
då också ni kan läsa om det som hände i natt.
Min dag har varit lugn vaknade 11 gick upp Filip var ledig i från dagis
i dag då passade vi på att äta frukost tillsammans limpa o lite gröt.
Sen lekte vi men när jag gick och vattnade blommorna passade Filip
på och leka med cd skivorna det han vet att han inte får göra för mig.
Men så fort jag kom så satt han vid sin bil och lossade som om inget hade
hänt.Så jag fick plocka in alla dessa skivor usch inget kul det.
Sen så blev Filip trött då hade han varit uppe i 2 timmar o lekt av sig.
Så då passade jag på och koppla av.Jag hade inte så mycket och göra
hade ju gjort mycket saker i går när jag var själv hemma
blev massa gjort.Duktigta cizzi bravo .
Jag började med och göra fint badrummet sen slå in paket
och sen när jag var klar med det så tog jag in all tvätt.
Jätte bra det tog 2 timmar.
Sen gjorde jag lite pepparkaks klasyr men det blev inte så bra
pepparkakorna var så små och klasyren rann för mycket fast jag
la i mer florsocker , men jag är så dålig på och skriva med klasyr.
Vid 23:00 kom Fredrik hem då blev det lite myss.
Under dagen som gått i dag har jag bara varit inne jag blir så
ledsen på vädret ingen sol kom i dag heller bara massa regn.
Tråkig dag när amn inte vågar gå ut för att det regnar är grått.
Så jag diskade och sminkade mig ändå så fast jag inte ens
ska gå ut och ingen kommer på besök till mig.
fast man vet aldrig när Filips farmor kan komma.
Sen tog jag mig en varm dusch och det var skönt det.
Vi ska göra lite jul kort i dag ni vet väl att vi har en stor släkt
så då måste alla få något :-)
I kväll blir det tacomyss mat med levande ljus o lite vin.
Gott och sen massa bra på tvn.
Kvällen ser jag fram i mot.
Kramar i från mammatingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0