Går dagen.


Hej alla kära blogg läsare jag var så trött i går efter en härlig helg i Götet.
Och mitt i röran så får man veta att Filip ska till sjukhuset på måndag.
Så i går var vi på sjukhuset i 2 timmar på benkontroll med Filip.
Allt såg jätte bra ut och så känns så skönt och höra det.
Vi alla var jätte trötta i går och vi var tvungna att åka 4 mil
till närmsta sjukhus typ bensinpengar man tänker på direkt och så
fan kan man inte ha ett sjukhus här i min stad? nej nej nej så är det inte
och det kommer inte att gå.
Så efter vi var klara på sjukhuset åkte vi till ikea och sen till köpcentrum
och handlade lite.
Nu är jag klar med alla julklappar till alla förutom min pappa som vill ha någon
coll tshirt ens så länge har jag inte hittat någon men det kommer har ju 1 vecka på
mej sen smäller det loss då är det jul jul jul strålande jul fast julafton.
Jag längtar jätte mycket till jul få träffa all släkt o familj.
I går kväll tog jag mig en promenad och killen jobbade natt i går,
Fan jag hatar och vara själv på natten då är allt så tyst.
Satt upe och väntade på F tills han skulle komma har svårt och sova
utan F vill han honom bredvid mej. /mammatingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0