Gjort mycket.

I dag har jag hunnit med och gjort jätte många saker *kanon bra* så tycker
i alla fall jag.Utan att ha planerat dagen har jag lyckats med allt jag tänkte
på jätte bra tycker jag.
Städade hela huset och tårkade av luckor kylskåp och massa sånt.
SEn blev det skura golv och dammsuga.
Så nu har jag det jätte fint  i min lilla lyra så kände jag fram till
eftermiddagen sen kom lilleman hem stökade ner allt den lilla busen.
Han rev ner alla cd skivor och rev ut alla sina leksaker som han kastede omkring
sig och sen öppnar han lådor och tar ut allt.
Det var en jätte rolig lek tyckte han och jag höll väl med fast jag sa till honom 1000
gånger och tog bort honom därifrån fortsatte han och så lätt jag honom leka
och slutade tjata på han.
Så jag passde på att baka rulltårta som blev helt okej och nu i kväll gjorde jag
sconnes det är gott tycker Filip med.
Vid 6 kom pappa hem och åt också lite sconnes fast han var inte så sugen på
det lite tråkigt tycker jag men han har inte ätit något på hela dagen den stackarn.
Nu sitter han och ugglar vid tvn med sin kompis.
Jag vet inte vad jag ska göra kanske ge filip mat och sen natta honom sen när
han vill sova.
För i kväll får han vara uppe så länge han orkar då kanske han sover länge i morgon.
Jag skulle ha gått ut i dag men nej det blev inget sån promenad brr det var kallt
å det blåste hårda vindar som ni vet , och då ville jag inte gå ut.
Gick bara och hämta Filip på dagis det fick räcka i morgon kanske jag kommer ut.
Förstår mig inte på vädret var ju jätte fint i morse när jag gick till dagis med Filip
då blev jag promenad sugen men jag hade bestämmt att lyan är viktigare och att
jag kan ta en promenad sen efter allt städ som tog hela dagen för mig.
Och när jag väl var klar med städ så var kl 2 så då var jag tvungen att hämta filip
tog på mej massa kläder och det var endå så kallt.
Så den promenaden får bli  i morgon om vädret tillåter det.
Inte alls mycket som har hänt här förutom julstäd och lite bakning.
Hoppas ni alla har haft en bra dag.
/mammatingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0