hehe


I går satt jag och kollade på dansbandskampen ett härligt bra program som
jag kan titta på.
Men tyvär så kan man inte gilla alla jag gillar nämligen inte
Anna hon är så hjäkla jobbig.
jag tycker  det ialla fall.Hon tjatar så jäckligt och
kan ju ingeting tycker jag,
Men i går var det så hjäkla kul hon blev ju nobbad
ut av den andra jyrun ni vet  Thomas.
Varje gång någon dansband hade spela pratde hon
om sina hjäkla bilar o den vill jag köra den bilen är bra
eller dålig och så vidare.Var dansbandet bra så var det
en bra bil var det ett dålig låt så blev det en dålig bil.
Men i alla fall sista dansbandet som hade spelat sa hon å den bilen
vill jag köra en riktig härlig bil.
Då sa Thomas till slut så lite som jag vet så äger du inget
körkort ;-P snacka om att känna sig nobbad.
Först prata om bilar som man gillar o vill köra och skrytter
om det.Vad fan vet man om bilar om man inte har ett körkort
om man inte har kört dom????
Sorry jag gillar inte henne vet inte varför men så är det.
Ni får gärna gilla henne med jag tål tyvär henne inte.
och så får det väl bli och så är det.
/mammatingeling
Thomas Deutgen. Foto: Mattias Ahlm/SR
Thomas Deutgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0