Helg!!!!

Gud vad skönt det är med helg äntligen kan man pusta ut shoho.
Julen har varit lång men gått så fort uppe tidigt och sent i säng.
Nu är det lördag jag sov ända fram till kl 1 i dag det kunde behövas
tur att man har världens bästa man som orkar gå upp kl 8 då
lillen ville upp och härja.
Killarna hade hunnit med och gjort jätte mycket saker under tiden jag låg
i sängen och snarkade gött ,,, och dom hade bland annat lekt med alla
filips leksaker i någon timma sen fick Filip leka själv då passade
pappa på att gå in och beställa massa foton på oss :-)
Jätte bra det jag älskar när vi kan framkalla kort.....
När jag gick upp så hade filip somnat i soffan där låg
han bredvid sin groda och sov i någon timma.
Förstår ju att man kör slut på kraffterna nu när det varit jul.
När Filip sov passade jag på att gå upp på vinden och lämna lite
lekdsaker där som inte Filip kan ha frame då vi inte får plats.
Jätte tråkigt tycker jag för jag ville värkligen se honom leka med
tågbana får väl bli någon gång när man flyttar.
Men han fick i alla fall ha bilarna som han fick i julklapp det fick vara
frame i lägenheten och det älskar han.
Filip har fått så mycket julklappar ut av tomten och vi med
så vi knappt vet vart vi ska göra av dom.
Det funderar jag på.
Efter allt så blev det till att åka och handla köpte lite mat i alla falll
det kunde behövas då vi inte alls hade mycket mat i kylen.
Men det blev att äta gammal tacos och det var inte alls gott smakade som bränt
med ingen smak *blä* men tur att man kunde ta gräddfil på så man inte
kände av smaken så mycket ;-P
Vi träffade även farmor och gammel mormor i affären
Så här söt var filip när han sov i soffan.



Söndag!
I dag är det söndag och Filip o jag sov till 10:45 i dag
ja vad säger man om det (tack snälla Filip för att jag fick sova så länge)
Fredrik sover fortfarande ska försöka gå ut med hela familjen i dag men
först måste F komma upp annars får vi gå själva och det är inte lika kul.
Tycker faktist det är bra om han också kommer ut.
Jag har i alla fall hunnit med och göra frukost till Filip och mej så
det blev att bara vi 2 åt frukost tillsammans men det är också mysigt det.
Blev gröt och macka till Filip medan jag åt macka och oboy det blir jag
piggelin ut av :-)
Jag åt frukost gasnka fort medans Filip satt där och åt och pratade
passade jag på och diska har blivit så mycket disk fast man bara varit
hemma i 3 dagar.HMMM undra hur det kan komma sig.
Men fast det var urk så gick det fort och diska yes.
Så det var skön det.
Nu ska jag ta och duscha i en varm dusch sen hoppas jag
att F kommit upp så vi kan gå ut.
Här blir det mest att städa i dag och packa upp kläder.
För i morgon kommer mormor och morfar på besök :-)
Ja mina föräldrar kommer ska bli kul.
Dom kommer på eftermiddagen och Filip är på dagis i morgon
men vi alla ska hämta Filip tillsammans i morgon så det ska bli kul det :-)
Blir säkert roligt för föräldrarna och få följa med och hämta Fjonken.
I kväll blir det att man ska tvätta och jag som fick för mig att vi skulle ha tvättat
i går men så var det inte så nu har det blivit lite mera tvätt.
Ha det bra alla kära blogg läsare trevlig helg.

Filip älskar och leka med grodan hans favo djur typ :-)
Älskar och knuffa omull den och sätta sig på den.
Där ligger han och myser med grodan en stund innan han ska
börja slå till den ;-P

Kommentarer
Postat av: michaela

stor han börjar bli =)

2008-12-28 @ 12:48:27
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: michaela

det var en glasskål i krossat glas. om du vet vad jag menar =P den ser trasig ut, men är inte det hehe

2008-12-28 @ 15:18:33
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0