Hemma


Nu har jag kommit hem är jätte trött jag har i alla fall haft en trevlig dag o en
skön kväll hemma hos filips farmor och bonus farfar eller hur man ska säga ;-P
Dagen var trevlig vi kom till dom kl 2 då hade farmor planerat att Filip
skulle åka pulka och leka i snön.
Så vi var ute i 1 timma och 40 minuter snacka om vad kallt det blev om
fötterba.Men filip hade i alla fall kul så det är bra det.
Blev massa lekande hos farmor , fröst pulk åkning sen
bygga en stor snögubbe med halsduk hatt och potatis näsa.
Den blev faktist jätte fin.
Snacka om att dom har massa snö medans vi som bor i stan har en grön
lyssande gräsmatta.
Efter leken gick vi in och gjorde mat blev kykling sås o strips.
Efterätten gjorde jag pajen så klart med vaniljsås allt var super gott.
Vi kollade lite på kamera bilder o filmer när vi hade varit ute och lekt
fan vad skoj och se att man kan se sig själv springa runt
och ha jätte kul.
Satt i soffan och skrattade hela tiden gjorde vi.
Tiden gick och massa pratande hela tiden och massa bus med
busfröet tills han blev trött då var vi tvunga att åka hem.
Vi hade pulkan och lite mer saker när vi kom hem och lasstade ur bilen.
Grannsnubben kom i och höl upp dörren och så fort han fick syn på bulckan
sa han den kommer man inte långt med ;-P vi svarade nej inte här i alla fall
men åker man 20 minuter så har man snö :-) så vi hade värsta bästa
försvaret till han....
En väldigt schyst granne är det.
Visa grannar som bor här är lite skumma tycker jag.
En polare till oss som bruka komma hit och hälsa på har flera
gånger råkat ut för en person så fort våran polare mötter dena
granne och hon håller på och låsa upp dörren och se honom komma
så skynda hon sig och smälla igen dörren så han inte ska komma in.
Snacka om vad rädd??????vet inte varför och dom 2 typ har jobbat
på sama ställe så jag tycker det är konstigt att hon smäller igen dörren
när han kommer.
Finns så mycket konstiga typer så man inte har svar på.
Nu i kväll har jag bara varit här inne och nu ska jag snart sova
har lite saker och göra i morgon
bland annat ska jag till ams till banken och sen hem o diska.
hela den här veckan har jag fullt hur :-( ska bland annat till sjukhuset
med Filip på onsdag och på sama dag ska jag till ams och sen ska
vi hinna med och hälsa på farfar någon dag , vi ska också försöka packa
både våran väska o filips väska.Jag ska slänga in rena tvätten i lådorna.
Jag har så hjäkla mycket för mej den här veckan och på fredag ska vi på lucia
och se när filip är tomte.
Finns säkert massa saker till jag måste göra men mitt data minne räcker inte
till nu.Fan jag glömmer bort saker i bland.
Usch jag hatar mej själv i bland när det blir kort slutning i hjärnan på mej.
Fan vad fort den hära veckan kommer att gå *hjälp mej*
Sen åker vi till Göteborg ska bli roligt det.
/mammatingeling.


Jag behöver någ låna Dr PHIL i några
veckor känns det som.
så man hittar tillbaka till sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0