Hundvakt.


God morgon alla kära bloggis läsare :-)
Jag kom inte i säng för än 02:30 i går *jäsp* snacka om att man är trött nu.
Gick upp vid 08:30 i dag och skulle hämta vovvisarna som man ska ha här
över hela dagen.
Små king chariles spanier hundar så lugna så dom stör inte mig.
Så vi går ut varannan timma skit bra och komma ut.
Och det är lite bättre väder ute i dag.
Snöade när jag gick och hämtade hundarna och nu skinner solen så glatt.
Vet ni varför jag inte kom i säng så tidigt???
Fredrik var hos en polare och jag är inte van vid och sova själv sen regnade i går.
Så jag blev nästan lite rädd usch vad tråkigt låg och lyssnade på regnet.
Och jag kunde inte somna vill ha hem min älskling nu.
Så han kom hem vid 02 sen låg vi och prata massa....
Vet ni jag vill flytta snart fast jag ahr jätte lite poäng käns som jag aldrig kommer
få drömkåken som jag vill ha :-(
För tänk att jag ska vara så hjäkla kräsen det är så synd att jag ska vara det.
Men jag vill flytta och jag hatar när det är massa folk som ska gå och kolla på
samma hus då känns det som man inte har någon chans :-(
Jag hoppas det kommer in en skön lägenhet snart.
Jag är typ dessberat på att flytta och sen är man så hjäkla kräsen
Undrar hur det går ihop? det vet jag inte...
Nytt ämne Filip var vaken vid 8 och super morsan själv var ju hjäkligt trött
med sina 5 timmars sömn så det var bara att stå på.
jag gjorde gröt och macka till filip sen fick han äta själv
ni vet jag är fortfarande sjuk då vill man faktist ta hand om sig själv också.
Men filip tyckte det var jätte roligt och äta gröt själv mackan i gröten och sen tog
han skedden och börja äta lite sen sa han tack tack.
jag var inte klar höl på och äta min macka och dricka varm te då börja
Filip och leka med maten typ orkade inte säga till honom en gång räcker för
mig har så piss ont i haslen men han lyssnade inte så jag fick städa efteråt
men det var ingeting med det för jag är ju super morsan.
Ni vet när jag är sjuk då blir jag lite för mig själv.
Nu ska jag ut och leka med hundarna sen ska filip äta
fiskbullar o potatis :-)
Ha en bra dag mammatingeling


Kommentarer
Postat av: Dessi

Sådär. Nu tror jag inte att jag kan göra så mycket mer. Ser du klockan på bloggen? Den är lite konstigt. Ibland syns den, ibland inte!

2008-12-03 @ 12:14:28
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0