Hur fast är du vid din mobil?


Var ligger din telefon när du sover: På byrånen bit i från mig 
Hur ofta ligger din telefon hemma utan batterier: Aldrig!
Hur känns det när du inte har din telefon på dig:då får mobilen sova 
Får du någon gång höra att du är en telefonälskar: HAHA har aldrig hört det :-P
Hur många sms har du skickat: Ingen aning, mååååånga då jag gillar att smsa
Hur många telefoner har du haft det senaste året: ingen
Blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig: Nej, men när jag skickar sms :P
Vad står de i de 4e sms:et i din inkorg: älskling sover du än?
Vad står de i de senaste skickade sms:et: Det är borttaget
Vem är överst listan över missade samtal: Min syster 
Vem är 6a på listan över mottagna samtal: Fredrik
Vem är 2a på listan över uppringda nummer: Mamma
Har du som bakgrunds bild: Filip o Fredrik 
Hur mkt batteri har du: Fullt
Vem är 8 på din kontakt lista: En tjej som har namn Ellenor 
Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen: oj får jag bara säga en men jag vill säga 2 Michis o Fredik 
Vem är den första på bokstaven "G" i din Kontaktlista: Göran min far 
Vad heter din mobil, som bluethooth namn:
Har inte bluetooth
Den bästa låten på din mobil: Haha det måste bli båten anna :-P 
Den sämsta låten på din mobil: Har inga dåliga låtar dom är borta för länge sen :-D 
Den första bilden du ser när du går in på dina foton på mobilen: Filip
Hur mkt är klockan när du gör detta:För tok för sent kl är 23:20 

Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Hej!



har mössan kommit fram?

2008-12-12 @ 00:23:09
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0