Julmusik.

Nu i kväll sitter jag här och njuter fullt upp med julmusik och pepparkakor
så lite julstäming har jag här hemma mysigt måste jag säga er.
Såg lite på tvn förut men jag blev mer sugen på att pimpa mer julklappar
det är så mycket klappar så jag får fixa mer i morn börja bli trött här *jäsp*
Filip sover nu i sängen snarkar så sött *fniss hihi* han är så gullig när han
sover så sött ingen napp och munnen uppe jätte sött säger jag bara.
I dag har Filip varit kanon pigg och inte sovit något bara herjat runt och
charmat hela familjen man blir så glad ut av att se han och han gör
massa mysiga hyss.
Jag diggar julmusiken nu måste jag säga er.
/mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0