julpyntat ute *burrrrrrrrrrrr*


Oj oj vad dagen gått fort det är redan mörkt och snart är det julafton.shit vad tiden
och allt går fort.varför ska det vara så för?????
Underdagen så har jag rört på mig gasnka hyffsat och ska snart ut igen med
byrackarna.Jätte söta hundar som är så lugna o älska få gå ut.
Min dag har varit o lekt med filip och lekt med vovvarna.
Som ni vet även om man är hundvakt och man har barn så hinner
supermorsan med och julpynta ännu mer :-)
Nu har jag nämligen julpyntat på balkongen pyntat fram en stor tomte
som jag ställt på bordet sen har jag knyt fast honom så han inte ska blåse ner
på någon granne :-)för det är nämligen så att tomten ska synas för alla som bor
här med mig .
Sen efter det blev det kallt och börja regna och jag är så dum och lovade fredrik att
jag kunde sätta upp granriset också och jag tänkte usch inte nu när det regnar
men det måste upp.Så det var bara att ta fram jord och hälla i lådorna
ååå gud vad jag frös om mina små fingrar *stackars cizzi*
Usch man ska inte behöva vara ute när man är sjuk och det regnar...
men fredrik ville att det skulle komma fram.
Sen var jag klar med det då fick han sätta i våran porr belysning som
jag ville ha i år.
Jag tycker det är trevligare med färg ljus än med vita små ljus.
När vi var klara gjorde jag mat och självklart blev det grekisgsallad
som jag störd älskar mums det kan man äta mycket ut av.
Filip kastade ner massa sallad till hundarna men det ville ju inte ha
sallad det är inga kaniner :-P så dom fick äta korv med bröd.
Nu ska jag ut med dom igen sen kl 8 lämnar jag det :-)
Så blir det en tv kväll för mig har ju bonde söker fru
sen efterlyst och sen insiader.
Det blir en underbar lång kväll om min plan går som det ska men
fredrik vill ha hit vänner i dag.
Det kanske inte så kul för dom och kolla på mina tv program men kommer
man hit får man aceptera det som rullar på tvn :-)
Urk kom på och tänka på att jag ska tvätta om en timma fan det
hade jag glömt bort hoppas mannen kan hjälpa mig.
Jag vill ha en tvättmaskin ut av tomten.
/mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0