Julstädar fullt ös.


God morgon alla kära blogg läsare i dag är det fullt ös.
Jätte glad och pigg när jag vaknade  och as sugen på att städa.
Det var typ yes i dag jobbar F och Filip är på dagis det kan inte bli bättre
en sån dag då man vill städa :-)
När jag städar vill jag vara själv så får jag allt gjort är det lillen hemma
måste man ha koll på honom och han tar fram alla sina leksaker då får
jag ingen ordning här hemma , och har man killen hemma så tjatar han på
vad man ska göra.Hatar sånt när någon bestämmer över det jag ska göra.
Då är det lugnast att vara själv hemma och pyssla med det man vill och det blir
fint också när man städar själv.
Jag städar fortfarande ska göra rent skåp och luckor efter det blir
det väl att hämta Filip på dagis. Till kvällen tänkte jag ta mig en
lång promenad det kan vara skönt och komma ut lite efter en
stor städdag.
Usch mig vet ni jag är lite små arg på mina föräldrar fast mest besviken
på dom.Vi hade pratat om att vi skulle åka till dom på lördag och det hade gått jätte
bra och så.Hade sett fram i mot det men sen i går kväll ringde dom till mig
och sa att vi inte får komma på lördag då mamma ska jobba och dom vill
ha lördagen för sig själva. Så vi får inte komma förän på söndag
fast det är ju bara en dag efter lördag så det är inte hela världen så
så arg är jag väl inte mer besviken men vad fan då får jag en extra dag här
då man kan fixa lite har ju så mycket som ska med *jäsp*

Till något kul jag har fått en julklapp i dag.
Jag var med i en tävling och kom på andra plats och det är inte
helt fel det :-) faktist jätte kul och vinna.
Så jag ska hämta mitt paket i dag senare fast jag har lovat
att jag inte ska öppna det förän på julaftons morgon.
Ska bli väldigt spännande och se vad det är ;-)
Är ju nyfiken men 6 dagar kvar så jag ska försöka hålla
mej till dess går säkert bra det.
Fast väldigt nyfiken är jag på det jag vann.
Men jag har lovat mig själv att inte öppna det nu får vänta lite.

Vet ni vad jag vill nu????????
Jag vill åka till ikea för i går kom mitt fina kort på scott
och mej sista tiden vi hade tillsammans och sista dagen
jag såg han.
Det kortet betyder mycket för mej.
Och nu ligger det i en rulle kartong och jag vill ha en ram
och F vill ha en ram i från ikea och vi kommer inte i väg förän
efter jul.
Tänk vad länge jag får vänta jag vill sätta upp bilden nu på väggen
men det går inte.
Måste ta bilen till ikea och sen köpa en ram och det har jag inte råd
med nu heller för den delen är ju pank som en kyrkråtta.
Jag vill ha en ram på mig och scott.
Ha en trevlig dag alla kära bloggläsare /mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0