kakor


I går ner jag var på Netto så köpte jag jätte söta små baby tavlor till Filip
som han ska ha uppe på sitt rum.
Nu sitter dom i hans lilla sov hörna och dom är jätte söta.
Jag passade även på och köpa en jätte fin kakburk med kakor i
för 30 kr.Fast det var burken jag ville ha som var med disney figurer
på.I den burken kan Filip ha kritor i sen när han blir störe.
Och kakburken var jätte jätte fin men kakorna var skit äckliga
alldeles för söta för mej.
Dom får jag bjuda bort när jag får besök ska bara ta fram såna
kakor då :-) då tar dom slit fortare ;-)
Vist är man smart men lite taskig men folk äter ju det
som man har tagit fram.

Det gjorde i alla fall jag o en vän när vi blev bjudna på dammsugare
som vi absolut inte gillar så vi ville vara snälla och åt upp en ändå
fast vi inte gillade det.Men sen var det 3 st kvar och då frågade
han om vi inte skulle ha en till vi blev helt tysta bara sa nej vi är
mäta nu men sen kom saningen fram när man satt där och vi alla började
skratta som bara den.
Så vi vågade erkänna till slut att vi inte gillade dammsugare 
 
Dom ser ju jätte goda ut måste jag säga men
dom smakar ju vidrigt.
Synd att dom ska se så mumsiga ut när dom
smakar som det gör.
/mammatingeling

Kommentarer
Postat av: Dessi

Nee, usch! Dammsugare är äckliga =o/

2008-12-10 @ 11:59:19
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: michis

hur kan ni tycka dem är äckliga? jag tycker dem är jättegoda! åt en sån när camilla o jag fikade idag =P mums

2008-12-11 @ 19:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0