Klipp Klipp!


Nu hjäklar har jag klippt mig fan vad modig jag är får jag lov och säga :-)
Jag klippte hela mitt hår och upp klippt och det blev bra jag blev
faktist jätte jätte nöjd. Viste inte ens om att jag var så bra på att
klippa hihi men nöjd är jag och det känns bra känner mig proffsig.
Jag vågade inte gå till någon frisör för det som hände senast och
nu när jag klippt mej känner mitt hår mycket tjockare skönt.
Jag som älskar mitt hår..

I kväll så kollade vi lite på spåret fast jag tyckte inte det var så kul
så jag sprang ner til ltvättstugan och börja tvätta som jag bruka få göra.
Sen när tvätt maskinen höll på och tvätta passa jag på att göra jätte
fina julkort till några st som en liten julklapp i från oss.
Efter det sprang jag ner till tvättstugan och satt i gång torktummlaren
så att tvätten fick torka och bli varm o skön.
Den tiden passade jag på att duscha i 30 minuter i bara varm vatten
så fantastiskt skönt är det och duscha fast jag saknar badkar.
Sen när jag klev ur duchen fick jag min bästa ide jag började klippa
mitt hår när det var blött och först topparna sen resten ut av hårt
så det blev tjockt och uppklippt.
Höll på med mitt hår i en timma för att det skulel bli okej.
Senare sprang jag till tvättstugan och hämta upp min tvätt.

Nu har jag sutit här och ugglat lite kollat efter hus och lägenhet men
inget nytt och inget som lockar mej :-(
Och jag som vill flytta varför ska jag vara så krässen för?
Jag vill flytta nu nu nu NUUUU ge mig en lyxig kåk tack.

Under kvällen fick jag höra mina grannar ha fest dom sjöng
karooke medans jag klippte mig usch vilket oväsen vill ju
absolut inte bli störd när man klipptr sig då det kan gå åt skogen.
Men kanske tack vara deras oljud kanske jag lyckades med håret haha
det är ingen som vet.
Men jag känner mig som en proffsig frisör och så hjäkla svårt
är det inte och klippa sig man lär sig med åren ;-) kan jag lvoa er.

Nu ska jag ta och sova så vi höres i morgon
pöss o sov gott /mammatingeling

Kommentarer
Postat av: michis

vad kul att du har fixat håret! man kan inte lita på frisörer =P

2008-12-20 @ 02:13:27
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0