Kväll


God kväll på er alla.
Nu är det kväll nu är det mörkt.
I dag har hag fredrik hemma känns jätte skönt det att han
är hemma då blir jag inte själv med Filip i kväll som jag blev i går.
Så snart ska Fredri o jag tända ljus och se på tvn och äta onytiga chips
med mera.Filip har jag just nattat för natten.
Vi åt taco förut i dag det var jätte gott min lilla kära son satt i halsen
jag blir jätte rädd men tur att  F vet hur man ska göra
efter han hade fått upp biten så kräktes han.
Alltstå jag blir skit rädd när han sätter något i halsen jag vågar
typ inte hjälpa till blir så hjäkla rädd så man blev helt stel i kroppen.
Usch vill inte tänka på det som hände nu i kväll vid maten.
Jag blev i alla fall jätte rädd.
Efter maten fick filip banan som han älskar han är en riktigt litet
frukt barn han kan äta allt som är sött :-)för han är så söt.
När jag skulle skalla bananen ville han göra det själv.
Gick väl inte så bra till slut hjälpte jag honom men då blev han
arg och skrek o sprang i väg jag skallade bananen en bit sen la
jag bananen på golvet så kom Filip och tog den efter någon minut
då var Filip glad igen :-)
Vi har haft en kul kväll tillsammans vi har lekt med bilar
Filip är så snäll och lånar ut allt han har.
God natt o trevlig helg
/mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0