Lista

Lista

Ditt beteende:
Elak eller snäll : Snäll ofta men kan bli elak i bland
Tystlåten eller högljudd : Tyst med folk jag inte känner annars babbla jag på bra
Tjafs eller slåss och sen är det över : tjafs i så fall
Mysperson eller festperson : mys mys mys bara massa mys.

Kärlek
Är du singel nu : Nej upptagen
Har du någon gång haft ett seriöst förhållande : Ja självklart
Hur länge va du och din senaste flickvän / pojkvän tillsammans : hmm 3 månader
Hur stor var ålders-skillnanden på dig och din flickvän / pojkvän: 7 år
Har du någon gång varit otrogen : Nej det säger vi

Sexliv
Är du oskuld : Nej är inte seg
Är någon du haft sex med ful : Ja
Har du haft sex i någon kompis hem : Nej
Har du tackat nej till sex : Ja flera gånger inte vem som helst som får låna mig
Vad tycker du om våldtäkter : äckliga sjuka hjävlar

Utseende
Vad har du för hårfärg : mörkberun med ljusa slingor
Vad har du för ögonfärg : ljusblåa
Hur lång är du : 160
Vad har du för skostorlek : 38
Vad har du för BHstorlek :  80?något
Är du nöjd med din kropp : Inte med vad som helst.
Är du nöjd med dina bröst : Nej jag vill ha störe tack
Är du nöjd med din längd :  Nej vill vara 175
Har du några piercingar : nej men har haft
Har du någon tatuering : ja 3 st

Om killar, ja eller nej
Killar som jämt går i mysbyxor : usch men gärna någon kväll i veckan
Killar med tatueringar : Ja någon räcker väl
Killar med långt hår: Blä inte min typ usch nej då tar jag för en tjej
Killar med smink : Nej tack ingen bög eller clown
Killar med piercingar: beror på vad dom sitter
Killar som slåss : inga huliganer tack
Killar som är emo : Nej
Killar som är punkare :Tvigale mig nej nej 
Killar som idrottar : helt okej faktist bara bra o röra på sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0