Lite besviken.


  • God morgon alla kära i dag gick jag upp redan vid halv sju
    skulle ju sätta igång tvättmaskinen och så.
    Allt har gått jätte bra ska snart hämta tvätten innan 12.
    Jag är jätte pigg i dag men jag blir så trött på vädret det bara kan
    regna hur orkar det igengligen hålla på? *suck*
    Min mamma ringde i dag till mej och sa att dom inte kunde komma
    hon berättade att hon var sjuk och hade ont i lederna.
    Måste vara någon influnsa som går nu :-(
    mamma hade ramlat omkull i natt  *ajaj*
    Stackars mamma men som tur var gick allt bra ,
    så jag förstår helt klart att dom inte kan komma och det
    är väl lika bra att dom är hemma då inte Filip blir sjuk nu till jul.
    Och vi vill inte heller bli sjuka då vi ska till göteborg nu nästa helg.
    Fan vad jag ser fram i mot det kommer säkert bli skoj,
    Okej jagh ade sätt fram i mot att få träffa min familj i dag och vist blir
    man lite besviken men jag får se framimot att vi ses ju snart på julafton :-)
    2 veckor kvar till tomten kommer och kalle på tvn god jul.
    I dag blir det endå så mycket planerat.Det här ska jag hinna med o göra.
  • Tvätta
  • Diska
  • dammsuga
  • ner till stan
  • Hälsa på filips farmor

Så det är allt vi ska göra i dag snacka om vad mycket.
Ja lite mycket är det ju vi ska hinna med och göra.
Men vi får mat hos farmor hon bruka göra god mat.
Ha en trevlig 2 a advent kram mammatingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0