Lördag.

Nu är det lördags kväll dagen har gått lika fort som vanligt.
jag har jätte ont i huvudet förstår inte varrför?men det beror nog på vädret.
I dag fick jag sova till 11 jätte skönt måste jag säga,när jag gick upp var jag
jätte sugen på att gå ut och gissa tjoho jag fick faktist med mig familjen ut :-)
Det bruka jag inte få så det var det som var kul.
Vi gick till affären och köpte godis,potatis,mjöl och lite till.
Och när jag gick runt i affären då känner jag hur ont i huvudet jag
börja få.Å jag vill bli klar men det fanns massa andra saker vi skulle
ha.Så jag gick där och jag kände bara hur det dunkade i huvudet.
När vi var klara så träffade vi ett par vänner som snart ska ha en bebis
så det blev ett långt samtal 30 minuter.
Orolig inför förllosningen och så.
Men jag kunde inte hjälpa henne så mycket då Filip är
född med kejsarsnitt så jag var inte mycket till hjälp hihi.
Men det var i alla fall kul och träffa dom där.
Filip somnade i affären och när vi kom hem så sov han i 2 timmar.
Under tiden passade vi på att se på en kort film.
Sen gjorde jag mat blev makaroner potatis o korv med vitsås.
Vitsåsen blev absolut inget bra blev äcklig o klumbig *blä*
Efter maten blev jag baksugen så jag bakede smulpaj 2 st.
Farmor och platst farfar kanske kommer över i kväll om dom inte
har något och göra.Hoppas det i alla fall då jag har ståt i köket och bakat.
man vill inte äta upp hela pajer själv.
Fast i morgon kommer min mor o far och hälsar på mig jag blir så glad
av att få besök ut av dom :-)
Så jag får hoppas hoppas farmor o L kommer.
Annars blir det en tv kväll och bara lugnt.
Puss mammatingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0