Måndag

Dom här snygga vinter byxorna köpte jag på hm 298 kr kostade det.
Lite lite dyrt var det för mej som inte har så mycket pengar men jag blev
kär i det och när jag är kär så ska jag ha det.
Så det blev ju till och köpa det punkt o slut.
Det kommer jag använda när jag leker med Filip när snön kommer och
när vi kanske åker till fjällen.


Filip har hittat mormors gammla dockvagn som hon använde när hon var
liten och lekte med och körde runt dockor i ... men och som ni ser så
kan man också leka hur man vill med den om man vill att man ska leka
docka gör bara som Filip så blir det kul kan jag lova er.


Nu har mamma o Filip duschat skönt var det med ett julbad.
skratt skratt även när vi gick upp så bruka det annars inte vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0