Min mössa som jag vann.


Här är gårddagens bild då vi var ute och gick en lång vandring från
stan och långt ut på landet bland kossor och grisar ;-)med massa andra djur.
Efter 3 km var man ju tvungen att gå hem dom dära 3 km så 6 kl gick
vi i går.
Ser nu min snygga mössa?Jag tycker jätte mycket om den varm och skön är den
mmm helt underbar.Så jag frös ingeting i går när vi var ute.
Den fina mösssan vann jag här på en tjejs blogg.*tack tjejen den kommer jag ha hela vintern
varm och skön och matchar bra med min kappa och vantar * Nu är jag en grå glad snö flicka
när jag går ut men det matchar ju jätte bra tycker jag.

Nu har jag just gått upp kl är 10:15 vi ska snart ta och äta frukost *gott gott*
blir väl gröt o mackor som serveras här om jag bestämmer.
Shit i morgon blir det tortyr för mej på morgonen innan vi ska åka
usch vad trött jag kommer att vara i morn på morgonen *jäsp
ska upp 04:30 åker hemmifrån 05:30 tjoho sen åker jag till Göteborg.
I LOVE GÖTEBORG var så länge sen jag var där så det ska bli så kul hoppas
jag på.Stan och lisseberg ska vi hinna me dalla dagar sen ska vi gå på fina
resturanger och bra koppla av och myssa.
Nu till dagen F börjar jobba snart men under tiden ska vi försöka gå ut på en
liten promenad här och leka med Filip så han får åka pulka och så.
Till eftermidagen ska vi på lucia och lussa lite.Ser värkligen fram i mot det
ska ta massa bilder på filip.
Usch Filip har varit snorrig sen i  Augusti några dagar har det varit bra men i bland
rinner det hela tiden stackars filip :-( och nu har han fått ett stort rött sår som inte
vill gå bort.Det var ett litet sår förut men sen har han rivit på det och så och nu har det
blivit på halva näsan jätte synd om Filip.Fast jag smörjer och smöjer med salva vill
det inte ge sig ut av :-( stackars Filip.
Nu ska jag göra frukost ha det bra alla kära bloggläsare puss mammatingeling

Kommentarer
Postat av: Therese - Eira min ögonsten

Du passade super i mössan! Vad kul! :)

2008-12-12 @ 19:10:14
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0