Morn morn!!!


Hej och god morgon alla i dag har jag sovit väldigt väldigt länge tycker jag
ända fram till 10 sen så vaknade Fjonken och ville upp då var han pigg och glad
men jag var också pigg fast jag hade gått och lagt mej vid 02:30 i går *jäsp*
Men så trött var jag faktist inte som tur det.
Vi började med att äta frukost macka gröt och frukt.
Filip gjorde busredan vid matbordet han börja äta med sina händer så det
var gröt överallt både på vägar och tavlor och hans ansikte och händer.
Så det var bara för mej att städa upp det efte frukosten sen tog jag Filip
och gick in i duschen.
Ni vet ju att Filip har aldrig duschat med mej förut han bruka ju sitta och plaska i sin
lilla vita balja som han älskar.
Men i dag så orkade jag inte fylla på baljan sen börja den bli så liten för honom
så jag tog med honom in i duschen så vi duschade tillsammans hehe.
Och han såg jätte rolig ut jag trodde ju att det skulle bli värsta problem i badrumet
att han skulle springa ut därifrån men det gjortde han inte :-)
Det han gjorde var att han ställde sig in i mot väggen och gömde sig.
Han ville helst inte duscha men han blev ren i alla fall sen fick han ta duschen själv
och börja duscha av sig lite.Han blir mest rädd när vattnet kommer i huvudet och rinner
ner i ögonen då är det otäckt och det kan jag tänka mej.
Sen var vi klara med duschandet då gick jag och satt på honom kläder och kamade
håret på lilla filip.Men jag kom inte långt han kan själv så han fick kamma sitt hår själv
sen borsta vi tänderna och självklart skulle han borsta tänderna själv.
Så jag fick borsta mina tänder själv.
Nu var ialla fall filip klar så nu var jag tvungen och sköta om mig en stund
började sätta på mej kläder ljusblåa jeans och en jätte fin liten vit tröja med
paljetter.Sen var det roligasde kvar kamma håret som gick så fort och stylade till
en härlig underbar frisyr det gick bara på 10 minuter fan vad gött säger jag bara.

I dag blir det fullt upp ska bland annat hinna diska ner till stan
packa i mer kläder så vui har med oss.
Farfar kommer förbi sen till 4 vi bjuder honom på kaffe och fruktsallad
då blir det mer disk som jag får diska sen ska vi äta något gott i dag.
Så här ser min dag ut i alla fall.
Trevlig helg på er kram mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0