Mysigt hemma hos???vem


ja det ser faktist jätte mysigt ut Filip o jag myser jätte mycket
när vi är hos min mormor o morfar.
Vi har just ätit ris och gryta mormor är bäst på och göra
den goda maten.
Det var föra söndagen som vi var där och nu ett plus är att
jag har laddat ner massa bilder på datan så nu kommer jag synas mer
bra vaaa? Ja absolut för er som gillar mej o sonen ;-)
Vi har jätte mys i soffan till slut så somnar Filip och jag ligger och gapskrattar
*fniis*hehe så glad kan man vara när man har familj o är kär.
Filip är också kär han har röda ros kinder som ni ser?
I dag var jag på Lidl haha hur ofta besöker jag lidl? typ aldrig.
men det lönar sig och gå dit om man älskar frukt och specielt bananer
köpte bananer för 10 kr massa bananer fick 7 st i min påse kasnek en extra.
Det värsta med Lidl är att man blir stressad om mna har stor handla för dom
har ju inget rull band så man står vid kassan och svettas o stressar i hjäl sig.
Nu ska mammatingeling sova. God natt önskar mammatingeling
haha förstår ni hur kul jag har det?med glader

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin bild =)

2008-12-02 @ 22:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0