Nalle puh


Hej alla dagen har varit kanon bra måste jag säga .
Filip o jag har hunnit med och gjort massa saker
när jag hämtade filip från dgis gick vi till netto butiken.
haha fan vad trångt det var där inne och massa folk usch mej dit
går jag nog aldrig mer in så vi dumpar netto här :-)
Men jag köpte 2 nalle puh tavlor i alla fall jätte fina var dom.
När vi kom hem från netto så passade jag på och göra mat blev
makaroner och köttbullar med sås som tar 20 minuter.
Så det blev lagom i tid när fredrik kom hem så han fick också lite mat.
Efter maten åkte vi till farfar där var vi i 3 timmar och hade trevligt
på kvällen åt vi skink smörgon gott tycker jag.
Så det var årets första skinka och den var god.
Jag har under kvällen nu när jag varit hemma satt upp tavlorna i Filips
lilla rum *fniss* Men det blev faktist jätte bra ska ni veta ljust och fint blev det.
Jag har ont i magen jag är nervös in för morgon dagen hur ska det bli morn
jag vill värkligen komma i väg till ams vill bara att det ska vara gjort.
Så jag orkar inte ändra någon tid o fredrik kan inte ta ledigt då vi
behöver pengar.
mammatingeling mår inget bra nu i kväll stor klump i
huvudet som sitter där varje gång jag funderar för mycket.
Nej nu ska jag sova god natt alla kära blogg läsare.
God natt kram mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0