Nytt om mej.

Superlång lista

STEG 1
Namn: Cecilia Linda Marlene.
Födelsedatum: Mars

Ögonfärg: Blå

Hårfärg: Mörk och ljusa slingor.

Längd:  160 cm

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt

Stjärntecken: Fisken

STEG 2

Skor som du bar idag: Sexiga stövlar med klack så ni hör när jag kommer.

Dina svagheter: Ger upp för lätt :-( det vill jag ändra på.

Rädsla: familjemedlemar dör.

Målsättning: Få ett bra jobb nu.

STEG 3

Första tanke när du vaknar: Sover Filip?annars kan jag sova en stund till zzzz
Sista tanke innan du somnade: i morgon är det en ny dag med nya krafter.

STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: coca cola
BurgerKing eller McDonalds: Äckligt värre vidrigt

Choklad eller Vanilj: choklad



STEG 5

Svär du: Ja alldeles för ofta :-( vill inte det

Sjunger du: ja när jag duschar.

Duschar du varje dag: nej,man blir smutsig fortare då.

Gillar du skolan: Jag går inte i någon skola för gammal.

Tror du på dig själv: i bland

Kommer du överens med din mamma: Ja mycket mer nu.

Kommer du överens med din pappa: Ja oftast



STEG 6

Antal tatueringar: 3.

Hur många gånger har du varit med i tidningen: Oj det är många gånger det.
Hur många gånger har du varit med i tv: 2 gånger, så lite känd är man ju.Men kändare vill jag bli.
Antal saker jag ångrar: shit sorry det är många gånger.

HUR
Svarar du i telefonen: hallå? jaaa det är cizzi
Gör du när du är kär i fel person: va?Det kan man väl inte bli annars är det enkelt bara att dumpa.
Mycket pengar har du i plånboken just nu: typ 10 kr fattig bonddräng är jag.Ge mej pengar.

Hur mycket är klockan: 23:38
Spenderar du en regnig dag bäst: Usch det är så kalla droppar nu så jag deggar ihop ut av sorg.
I bland tar jag på mig kläder och går ett varv runt huset.




VEM

Pratar du med på msn just nu? är inte inne
Ringde dig senast? Älsklingen
Vill du kasta en sten i huvudet på? På moderaterna specielt en och det vet ni säkert.
Saknar du mest just nu? Scott Nicholls
Är din bästa vän av samma kön? Michis
Är ditt 10:e sms ifrån? Linda
Ska du träffa imorgon? Svärfar
Umgicks du med senast? Med familjen
Sov du med senast? Med min man
Fick du senast sms av?  Linda
Tänker du på nu? Det är många det.
Pratade du senast i telefon med? mamma
Hus var du senast i: Svärmors hus
Sa du senast "jag älskar dej" till: Fredrik

Önskar du var med dig nu? : Fredrik o Filip.

Är din favoritsläkting? : Oj svår fråga får bli min mormor
I din skola går dig mest på nerverna: går inte i skolan men det finns folk som man retar sig på. 

JA- OCH NEJ-FRÅGOR
Cyklat utan händerna: ja
Gråtit en hel natt: ja
Druckit så du spytt: Ja det händer *blä*
Åkt vattenskidor: nä men skulle vara kul o testa
Åkt rullstol: haha jag det var skoj det.
Köpt lösgodis för över 50 kr: Ups ja faktist
Haft träningsvärk: jaa
Önskat att du var det andra könet: ja när jag var liten ville jag ha en snopp så kunde man stå och kissa.
Velat vara ett djur: Ja en apa.
Tänkt dig en kompis i rosa kanindräkt: haha ja det har hänt säger inte vem.då får jag stryk.
Tycker Harry Potter är bra: vad fan är det??????svara mig tack????
Hatat choklad: aa,när jag ätit så mkt att jag håller på att spy





VAR

Går du skolan? går inte i skolan
Är din telefon? framför mig
Är din mamma? hemma
Sover du? i nattline just nu det är kallt brr
Handlar du mest? mataffärer
Fick du tag i tröjan du har på dig: hihi hittade den i fredriks byrolåda vet inte vart han köpt den.
Åkte du senast bil? när jag skulle till affären
I ditt rum är du? Inte där.


VAD
Åt du senast? popcorn är gott
Drack du senast? peppsi
Är det för färg på dina byxor? lmysbyxa på mig nu rosa
Närmaste saken som är blå? datan
Gillar du mest med skolan? tjat om skolan men när jag gick där var det killar.
Har du på fötterna: strumpor
Är din favorit färg: I like pink
Vilken film såg du senast: fan vet inte.
Hör du just nu? Inget hör jag bara datan som brussar.


HAR DU NÅGONSIN
Sovit i en annan säng med en person du inte känner? oj ja det har jag.
Sovit naken: Ja det är fan klart det.
Kört över hastighetsgränsen? hemlis
Målat om ditt rum? ja
Dansat framför en spegel? det är kul då vet man hur snygg o sexig man är.
Fått hicka? Fan det är klart dum fråga får väl alla?
Stulit pengar från en kompis? Nää usch det tror jag inte.
Varit i slagsmål? Ja  
Smugit ur ditt hus? Ja jag går vart jag vill.
Älskar eller saknar någon nu? Ja det gör jag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

harry potter är ju filmerna om trollkarlen som går i trollkarlskola med blistärr i pannan! MIn favvo =D har du varit med i tv? när? i vilka program? när jag var liten ville jag med vara pojke för o kunna stå o pissa xD

2008-12-03 @ 00:33:01
Postat av: michis

oj det var jag som skrev, glömde skriva namn

2008-12-03 @ 00:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0