pimp.

I dag har jag pimpat julgranen den blev faktist bra får jag väl säga.
Även om vi bara ha sliver kulor och röda kulor i granen så är det
en fin julgran.Fast nästa år funderar jag på om jag ska ha lila och silver
kulor kan nog vara fint det med.
Jag hatar och sätta dit julgranen och sätta i ljus tar så otroligt lång tid
när man inte är bra på det.
Men i alla fall fick jag ihop det med lite hjälp ut av Fredrik.
Jag passade ju på och göra det när Filip var på dagis i dag
urk så trött jag var i morse hörde inte ens kl när den ringde 8 så
F fick knalla i väg till dagis med Filip så det blev en FF promenad för deras del.
Jag gick inte upp förän 10 då hjäkla var jag pigg som en bonus lärka gick upp på
vinden och hämtade julgranen och pynt sen var det bara att pimpa på :-)
Kl gick o gick och jag tog god tid på mej till slut var jag tvungen att åka och handla
funderar ju på att göra knäck innan jag åker och firar jul.
Jag kommer ju till mina föräldrar i helgen och ska bo där några dagar fram till jul.
Sen får man fortsätta och fira jul här hemma med mannens familj och släkt.
Efter åt jag hade varit och handlat blev det dagis hämtning Filip höll på och leka
med en tjej som är jätte jätte kär i min son hon pussar på honom hela tiden och
Filip blir lite små arg räcker emd en puss då är han nöjd hon pussar honom
o jagar honom filip springer och gömmer sig och hon efter hehe kärleken börjar
redan i tidigt ålder...Får väl hålla koll senare när han börja skolan och får se om
alla tjejer är efter honom då med.
När jag skulle hämta Filip så blev han först jätte glad men sen när jag sa nu ska
vi gå hem till pappa sprang filip i från mej in på dagis och rev ner 2 lådor jag av
med mina stövlar efter filip just när jag hade fått av mig stövlarna kom han som om
ingeting hade hänt.Sen så kilade vi hem.
Filip gick direkt in i finrummet där våran gran står och sa titta titta
ajaj aj då vet han att han inte får röra den.
Han är så söt när han redan vet vad han får och inte får.
Nu ska jag gå och leka med mitt busfrö.
Vet ni jag är jätte glad jag vann nämligen ett litet vuxen paket i dag.
haha jag är så nyfiken vad är i det och det ska bli så kul och se
vad jag har vunnit.
Fast jag är glad att jag blev en liten vinnare på den tävlingen :-)
Ha en trevlig kväll alla /mammatingeling

Bild på min gran kommer någon dag här framåt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0