Poppis.


I dag var vi och kollade på lägenhet en jätte msyig lägenhet som ligger
en bra bit i från stan 3 km men det är nära skog och natur som jag tycker om.
Jag älskade värkligen lägenheten det tråkigasde var bara att det inte var längs ner
och att filips rum var lite litet men annars helt okej.
Jätte fina tappter och så det var bara dörrar och golv och bänken som var
mörka.Jag har inte stått så länge i lägenhetsköerna så jag har väl ingen
chans och få en lägenhet den första bästa man ser.
För alla som var där var typ också intresserad ut av att bo längst ner
och bo i en 3a.
hoppas det kommer ut en bra 3 a snart längst ner med lite folk som kollar
och att jag har samlat i hop massa poäng.
För bor man längst ner får man egen dörr och uteplats.
Bra kompisar då får ni komma hem till oss och grilla.
jag vill värklgien flytta.
Efter visningen var vi på dagis möte självklart gick det bra
då vi fick värsta massa beröm om Filip att han är lugn
och stillsam skönt och höra som föräldrar tycker jag.
Nu ska jag natta filip sov gott pöss mammatingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0