Problemet är löst :-)


Engligen nu är problemet löst tack dagis.
Jag har gråtit hela morgon och varit skit förbannad  på mej själv
för att jag inte vågar ringa till dagis och fråga om dom vill ha Filip
jag har tillå med varit jätte elak på fredrik och han är nog säkert jätte
ledsen nu. Fan vad jag hatar mej i bland för jag är så elak i mot Fredrik
och sårar honom för att jag är rädd och ringa till folk.
jag har värsta telefon fobien. vågar bara ringa till mina vänner
och familj.
Det är inget kul och vara rädd och inte kunna ringa till folk :-(
Hela morgonen sa Fredrik att jag skulle ringa men jag var för feg och argare
blev jag dessu mer han tjatade på mig.
Men han vill ju bara hjälpa mej och få bort min telefonfobi men så enkelt är det
tyvär inte. I alla fall så åkte F till jobbet och lämnade mej kvar gråtande på en
stol jag var fan värre än en 3 åring och tyckte typ bara synd om mej själv.
Jag funderade och funderade på vad jag skulle göra och vad jag skulle säga
om jag ringer. Men så ringer F och är lite små ledsen hör jag och han säger att
han kan ringa och jag blir typ så där glad men endå så borde det vara jag som ringer
men dum som jag är låter jag F ringa.
Sen ringer han upp mej och säger att Filip får komma till dagis nu :-)
Så jag blev jätte glad nu kan jag gå till ams som jag vill , och jag sprang
till dagis med filip och han blev så glad att få vara där.
Fast innan dagis fick jag jaga filip då skulle han inte ha skor på sig ;-D
Det dära busfröet förstår inte hur kallt det är ute.
Så nu sitter jag här hemma och är glad att jag kan gå till ams
men jag är fortfarande ledsen över det som hände i morse.
Jag var så dum mot F usch vad jag skäms.
jag hoppas han kan förälåta mej i kväll när han kommer hem.
Jag ska i alla fall bjuda honom på sin favorit mat taco.
Det tycker han jätte mycket om han är helt underbar min älskling.
Synd bara att det alltid är jag som ska börja bråka.
Han är världens bästa kille.
jag älskar dej fredrik.
/mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0