Sjuk är lilla fröken gulligull.


Nu fan har det regnat typ i 4 dagar i rad vad fan är det här för jul?
Vart är snön som jag vill ha,
I morse vaknade jag ut av att jag hade feber och var sjuk skit jobbigt och
tjock snuva som inte ville komma ut :-(
Fan vad jag blev arg och jag blev inte gladare ut av att det spö regnar ute
och slår på rutan.Då kan jag inte sova ligger bara där och lyssnar efter ljud.
Som du är har jag världens bästa man han skjutsade filip till dagis *good boy*
När fredrik var borta passade jag på att gå upp dricka massa treoo och saft
och te med citrus gott blev lite bättre åt upp en ask halstabletter.
Förstår ni hur jag mår? jag är typ dessperad på att bli frisk för ingeting
men jag hatar som sagt att vara sjuk.
Efter det tar jag å diskar och rommar mig som vanligt.
Efter en stund börjar jag funderar på vart fredrik tog i vägen?
Hmm det bruka bara ta 10 minuter sen hemma men nej inte den här gången.
Jag blir typ skit orlig och så sen har han mobilen hemma bra grabben det
är bra om man tar den med sig.men det gjorde han ej.
Jag går runt och väntar till slut får jag ta beslut att
Fredrik har rymt han är borta och jag måste hitta han.
Tänker kommer han inte hem i kväll får jag ringa till tv 3 och efterlysa honom.
Jag börjar stryka nu har han varit borta i 2 timmar vart fan är han mitt hjärta
sitter i halsen på mig.
Jag tar fram alla skryngliga jul dukar som har legat på vinden och vänat på jul.
Får en underbar ide jag ska stryka mina korta klänningar.
Först börja jag med dukarna blir jätte fina det är sånt väder ute
då kan man passa på och stryka men det är inte mitt jobb
jag är så pass dålig på och stryka så jag hatar det.
Så börja jag med min blå kort korta klänning och den blir jätte fin.
Sen tar jag min oranges klänning som lysser som jag älskar matriealet är
lite annorlunda men jag hittar ingen lapp så pucko jag börja stryka på den
fan det skulle jag inte gjort för den slitter bort ett styge tyg och jag får hål i ryggen
på min vackrade klänningen :-(
Tyget fasnar i strykjärnet panik utbröts så jag drar ut kontakten ringer min syster
som fan inte svara hjälp tänk om det börja brinna vad ska jag göra?
Börja det brinna får puckade jag ringa 112 och fråga vad jag ska göra.
Men tur Fredrik kommer innanför dörren jag bara springer till honom och skriker
hjälp och han lugnar mig.
Och tyget blev lite plast aktigt så det ska jag spara.
Jag får laga min orange klänning.
Men tycker det är konstigt att man inte kan stryka en klänning som
är skrynklig vad ska man annars göra?
Vet ni vart fredrik hade varit? han hade rymt till sin far och hjälpt honom
med datorn som typ tog 3 timmar.
Som straff för att han inte ringde mig fick han hämta Filip :-)
Så nu har Filip och hans sjuka mamma lekt jätte mycket i dag.
jag har haft svårt och logga in mig i dag men nu har jag kommit in
och det är jag glad för :-)
Nu ska jag ta det lugnt puss mammatingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0