Utmanad!

Utmanad

Blev utmanad av MinMoa att svara på dessa frågor.

1. Är du nöjd med ditt namn eller önskar du dig ett annat?
Ja om man säger Cizzi.Men när jag var liten ville jag heta Linda som är mitt andra namn.


2. Saknar du något i ditt liv?
Ja jag saknar bil pengar hus och jobb. *hjälp mig och få ett jobb*

3. Sommar eller vinter?
Jag är en sommar tjej men vintern den är helt okej om det är snö.


4. Vad var det första du la märke till hos din partner, som du föll för?
Hans vackra ögon och att han var så mysig och omtänksam en sån kille hade jag önskat mig.


5. Vilken är den bästa julklapp du fått?
Min bärbara dator som jag fick en gång när jag var liten.fast jag bruka få massa bra.


6. Påverkas du av media, och alla sk ideal?
Ja, det är klart man gör. jobbigt tycker jag.Lägg ner skitet


7. Vart i världen skulle du helst vilja leva?
Jag vill bo i hus och trivs bra här.men skulle jag kunna alla språk vill jag
Till thailand och sola och bada med allt folk.

8. Finns det något du ångrar att du gjort?
Det finns det absolut! hjäkligt mycket faktist.

9. Hur många barn vill du ha?
Ja jag vill ha 2 om fredrik går med på det men jag är absolut nöjd
med Filip.men inget syskon än på ett tag.


10. Har du återkommande drömmar?
ja det har jag faktist.

11. Om du fick äta en maträtt resten av detta år, vad skulle du välja då?
oj det måste bli mammas lassange hon är bäst på den maten.
Morsab bjuder jag äter hugg i. 

12. Märkes kläder eller inte?
Spelar ingen roll.. Köper det  jag blir kär i och som sitter bra.

13. Vart ska du/ni fira jul?
Hemma hos Filips gammel momor o gammelmorfa och mina föräldrar och kanske
Filips kusin ska vara där.så jag åker bort under jul.firar med min familj o släkt.

14. Har du ett Nyårs löfte?
Nej inte vad jag vet nu.det är ett tag kvar dit.

15. Vad har du för planer för dagen?
Jag är sjuk nu är det natt ska sova dagen är slut.
I morgon ska jag passa 2 busiga vovvar *skoj*

JAG UTMANAR ALLA SOM LÄSER MIN BLOGG!!!!
att kopiera det och svara på alla frågor som jag har gjort.
/mammatingeling


Kommentarer
Postat av: Dessi

Har gjort din utmaning nu =o)

2008-12-03 @ 10:07:30
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Michaela

Utmaning accepterad!

2008-12-03 @ 10:49:06
URL: http://michaeala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0