Våra julklappar!!!


Här är alla våra julklappar som vi fick på julaftons natt ut av den
snälla tomnten.Ni ser ju själva hur snälla vi alla har varit i år.
Filip fick mycket mycket paket ska rappla upp lite saker som han fick.
Han fcik en nalle puh som ni ser på bilden han pratar sjunger och
rör på sig.sen fick han pussel  bilar polis helikoppter motorcykel o polis
bil blir kanon bra det. Han fick också russin i stället för godis :-P
Min son har varit så snäll i år han fick även bord och 2 stolar
och böcker o bestick, och så fick han klossar och fingerfärg
o så fick han kläder och presentkort på kaphal.
och massa annat.
mammatingeling fick också massa paket.
jag fick en cykelhjälm som är rosa silvrig och halsband fick jag
3 st ut av jag fick även 3 st varma tjocka tröjor, sen så fick jag
också russin och en match tröja. Bland annat fick jag även ett
regnställ som ni vet jätte jätte bra. fick också en volym tång så
man kan pimpa håret.Jag älskar ju och göra hår frisyrer.
Något man inte var så där jätte bra som jag fick var att man
fick så mycket choklad urk livsfarligt ju men så hjäkla gott...
Fredrik fick parfymer  jätte bra det då luktar han gott :-) fast det
gör han jämnt.Sen fick han massa herr saker och så fick han
pressentkort på stadium , och det är jätte bra det för där handla han
jämnt sina kläder.
Saker som vi fick tillsammans blev mycket upplevelse
bio biljetter  pressent kort på önska.
pressent kort på 2 st pizzor.
överkast som vi ska ha i sängen jätte fint är det.
Vi har fått så mycket så jag inte kan skriva upp allt.
Men jag kan berätta ut av vi störe barnen fick ut av tomten.
Jag kan börja med mig jag fick brunkräm ut av tomten *jätte bra det*
My sisters fick örhängen ut av tomten som hon gillade.*det var jätte fina*
Min kille fick 2 st kalsonger ut av tomten i björn borg *jätte sexiga*
Min systers man fick också 1 par kalsonger ut av tomten och dom var jätte
häftiga alla fick ett glatt skratt när vi såg när han öppnade paketet
som han fick ut av tomten. Det var nämligen stålmannens märke på det
kalsongerna *jätte häftiga var det*
Men det roligasde vi barn som var störe som fick paket ut av tomten
det ståg i från tomten ingen av oss vite vem tomten var min syster
trodde det var från min mamma och börja fundera på det.
Jag tog det lugnt för jag viste ju vem det var i från.
Och det var så klart lilla jag som skulle hitta på något bus
med att vara i från tomten.
Men man måste ju ha kul på julafton så man får skratta lite.
Så jag hoppas ni blev nöjda med era paket som ni fick ut av mig :-)
Efter jul så fick Filip en fin julgran ut av mig med lite pynt i.
En efter julklapp men det tyckte han var kul.

Så där ser granen ut ska bara ändra det så det blir färgljus
det tycker jag är fint.
/mammatingeling


Kommentarer
Postat av: Dessi

Som jag då! Äter bara gröten för julstämningens skull =o) Vi har haft det jättebra under julen. Finns massor o läsa om du är intresserad. God nytt år på er.

2008-12-29 @ 13:25:10
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: [email protected]

http://www.cat-boots.org/

2011-09-06 @ 03:42:16
URL: http://www.cat-boots.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0