Vet inte.

Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra i dag.
Jag vill värkligen ha barnvakt men det är ingen som kan :-(
Jag vet inte vad jag ska göra :-(
Jag vill gå till ams som det redan är bestämt.
Usch och fy jag vet inte vad jag ska göra nu.
I dag blir det nog en dag där man bara ska sitta och sura
och tycka synd om sig själv.
Jag ska snart äta frukost sen vet jag inte vad det blir av.
I kväll blir det i alla fall och tvätta kläder och sen packa inför
resan till göteborg.
Ska bli kul och åka till göteborg fast det hade varit roligare
och åkt med michis eller några vänner :-)
Det var så länge sen man gjorde något kul med sina vänner
det är alltid min älskling och jag som gör saker tillsammans nu.
Vist det är också kul men när man inte gör några roliga saker
med sina kära vänner så blir det jätte tråkigt tillslut.
Tänk vad kul det hade varit på om vi skulle kunna åka
någonstans och om man hade pengar.
Jag saknar er mina kära vänner specilet michis.
Nu ska jag i väg och äta frukost.
Ha en trevlig dag kram mammatingeling

Kommentarer
Postat av: Dessi

Det är synd att ni inte bor här. Hade ställt upp som barnvakt på en gång =o)Hoppas det löser sig. Hör med dagis om dem kan ta han den stunden?

2008-12-10 @ 11:37:46
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0