1 Advent


God morgon god morgon alla kära läsare.
Nu är det första advent väntar på att mannen ska kliva upp ur våran
sköna säng han sover som en stock.
Jag vill ha upp honom nu så vi kan tända första ljuset och äta lussebullar
pepparkakor och macka.
För nu är det inte långt kvar till julafton :-)
Usch så svårt och veta vad man ska köpa till alla och inte heller lätt
och köpa när man inte har så mycket pengar :-(
Synd att det ska vara så dåligt med jobb nu.
Annars skulle jag kunna jobba med vad som helst.
Tänk er att det är jul nu jag var ute på promenad i går gissa vad mycket fina
ljus jag såg hela stan lysste upp vackert som bara den.
I dag händer det inte så mycket förutom att vi ska pynta balkongen i dag
och det ser jag fram i mot faktist viil ju ha lika fint som alla andra.
Filip o jag ska snart gå och bada nu är ajg hungrig men vi badar fröst
sen äter vi :-)
Ha en trevlig första advent alla kära läsare.
Pöss mammatingeling


Kommentarer
Postat av: Therese

Grattis! Det är du som vann mössan i min blogg! :)



Du får gärna maila mig(har lämnat mailen i "mailfältet" här) din adress som du vill ha mössan skickad till :)



Grattis igen och ha en trevlig dag!

2008-11-30 @ 12:31:06
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0