60 årsfest.


Nu håller jag på och fixa till mig måste vara jätte snygg i dag
ska ju på 60 årsfest ska bli kul det.
Det är ett tag innan jag ska åka men vi ska inte vara där förän 16:00
Men det är snö ute och det tar 2 timmar att åka dit.
Usch vill helst inte ut på vägen när det är mörkt och snö usch.
Hoppas bara inte någon fylla kommer eller en älg fan jag börja
bli rädd och åka bil faktist.
Så vi åker här i från innan 2 killen vill ju i väg han hatar ock komma
sist jag tycker det är trevligt och komma sist ;-)
Nu vet jag vad vi ska i alla fall ha för kläder på oss det är bara mannen
som inte vet.*fnis* får väl ta och hjälpa han sen.
På 60 årsfesten ska vi äta god mat bowla och mycket mer.
Det kommer säkert bli jätte jätte kul måste jag säga er.
Jag kanske inte kommer att blogga varje dag nu då jag
åker på semester i några dagar.
Men så fort jag kommer hem kommer jag att blogga.


Vet ni i natt var det jätte svårt och somna *phu* vad svårt
det var att få hit john blund han värkade inte komma på hela natten.
F gick upp och såg på tvn en hel timma medans han var uppe så
somnade jag.
haha jag tog hans kudde och allt täcke och när han kom igen så la han
sig bredvid mig och på våran kudar som jag sov på så han låg jätte nära
mig det var så mysigt för jag vaknade då :-)
Och han var jätte trött så vi båda somnade i varandras famn.
Det är det mysigasde som finns att somna i varandras famn.
Nu ska jag fixa till mig.
Trevlig helg ha det bra puss mammatingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0