Adventljusstake


I dag blev det till och pynta ännu mera.
Som det här är våran adventsljustake som vi ska ha.
Jag älskar värklgien den det enda jag måste köpa nu är lika dana
ljus.Fast jag har tills på söndag på mig och hitta några som jag tycker
är fina.Och sen skulle jag vilja ha 2 tomtar till finast med 4 tycker jag.
Snart så är det jul :-) *längtar som ett litet barn*
Vet ni jag vill klä granen snart men killen bruka alltid göra det innan jul afton.
Och jag vill klä den på söndag.
Men oftast är det han som får sin vilja igenom.
Så vi får se i år när granen kommer fram.
Och vet ni  båda jag o hela min familj har varit jätte trötta i dag *suck*
alltså inget vättigt har man gjort bara diskat och pyntat och slagit in julklappar.
Hallå mammatingeling när det är jul så ska man vara glad men inte just i dag :-(
Usch jag blir så besviken på mig att jag bara orkar gnälla för ingeting.
Usch vad jag hatar mig själv i bland.
Tänk om man jämt kunde vara glad och lycklig hela tiden och inga bekymmer.
I går var det i alla fall en roligare dag då fick filip leka med finger färg för första gången.
Ojoj vilket kalas det var måste jag säga rikitga busfröt det tyckte han var roligt.
Överallt skulle han ha färg i munnen och på kroppen fast han hade papper och måla på.
Så 30 minuter höl vi på med det sen var det inget kul.
Men det blev i alla fall många handavtrygg som tur var :-)
Nu ska jag gå ut en liten sväng.
pöss mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0