Affären!


Nu har jag varit ute och handlat phu vare mej
vad mycket folk det var i affären hjälp.
Alla sprang typ på varandra hatar o handla då.
Fast det var tur att vi bara skulle ha mjölk.
Men sen så klart hittade vi ett par skit häftiga skor till filip
och dom var vi typ tvungna att köpa för vi alla tyckte om dom.
Blinkande skor det är collt det.
Blir bra till våren det :-)
I morse satt jag inne på min msn och pratade med michis.
Det är så skönt och prata med henne och jag saknar henne så otroligt
mycket.
Man vill berätta så mycket och prata om allt med henne.
Hon är värkligen min bästa kära vän.
Men jag hoppas nart att jag få träffa henne,
Har inte träffat henne sen i sommras.
Får se när jag kommer men snart i alla fall.
Fast nu är jag pank :-(
Det är det värsta att allt ska kosta.
Tänk om inte allt hade varit så dyrt då hade man kunat
träffa michis 1 gång i månaden minst.
saknar dig min vän puss mammatingeling

saknar dig michis vi ses snart.

Kommentarer
Postat av: michaela

jag önskar också att det inte var så dyrt att åka till dig,, jag trodde jag skulle ha råd o hälsa på ganska ofta så vi kunde gå på stan där du bor och fika och sånt och leka med flipp.. det hade varit så kul om vi kunnat det =) saknar dig jättemycket.. som jag sa förut, fick jag vara självisk hade jag aldrig velat att du skulle flyttat härifrån. men jag vet ju att du har din familj där och att det är det bästa att vara med den såklart.. massa kramar

2008-11-09 @ 11:47:09
URL: http://michaeala.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja det är så synd att allt ska vara så dyrt och det är synd också att det ska ta så lång tid ca 4 timmar för att komma till dig :-( jag hoppas jag kommer snart till dig då vi kan hitta på massa skoj som förut.Träna fika festa snacka shoppa och bara umgås med dig.Ja amn måste ju få vara självisk i bland tycker jag :-) kram

2008-11-10 @ 21:59:15
Postat av: Anonym

Ja det är så synd att allt ska vara så dyrt och det är synd också att det ska ta så lång tid ca 4 timmar för att komma till dig :-( jag hoppas jag kommer snart till dig då vi kan hitta på massa skoj som förut.Träna fika festa snacka shoppa och bara umgås med dig.Ja amn måste ju få vara självisk i bland tycker jag :-) kram

2008-11-10 @ 22:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0