Besök

I morse vaknade jag vid 9 hade fjärillar i magen när jag vag vaknade.
Var så ivrig och så glad min sisters skulle komma på besök i dag
med sin familj :-)
Filip var jätte glad att få träffa sin kusin han älskar henne jätte mycket.
Hon är ett riktigt roligt charmtroll hon får alla och skratta.
Innnan min syster kom så passade jag på att äta frukost och
äta med hela famijen filip åt gröt och  fralla.
När det var klart var det bara sätta på honom kläder och så.
Jag passade så klart på och baka siraps kakor :-)dom blev
faktist goda ska jag säga.
Så jag tror att alla mitt besök tyckte om mina kakor hoppas i alla fall
på det :-)
Kl 11:30 kom min kära syster och hennes man och kusinen :-)
Filip och T lekte direkt med varandra och skulle riva fram allt .
Jätte kul och få städa här sen inga problem låt barn ha roligt
och kul då måste dom få stöka ner det ingår så klart när man
är mamma o pappa barn ska ha kul och det ska föräldrar också så
klart ha och de är inget fel och städa.
Jag bjöd min syster och hennes familj på massa gott mums säger jag bara.
Sen så klart lurade F med sig H att spela wii men tur att det inte blev
hela dagen lång.
Så tur att jag kunde locka ner dom till stan det var så fint väder ute.
Så vi hade riktigt trevligt måste jag säga,
Men det tråkigasde ut av allt är att tiden går så fort
och sen när dom säger vi måste åka hem :-(
Då blir jag så ledsen vill inte att dom ska åka hem.
Men det går över sen.
Nu kommer farmor på besök.
måste gå till henne.
/mammatingeling


Kommentarer
Postat av: michis

roligt att du fick besök =)

2008-11-15 @ 17:49:42
Postat av: Cizzi

Ja det var faktist jätte kul :-)

Fick veta i går att dom kanske skulle komma.

Så dom kom i dag i alla fall.Kändes bra i alla fall för dom har lovat att komma till mig sen i sommras.

Så nu var det dax för dom att dyka upp :-)

Fast nästa nästa helg dycker jag upp till E-tuna :-) kram

2008-11-15 @ 20:16:08
URL: http://mammatingeling

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0