Crazy girl


Mammatingeling hade en ganska tråkig dag när hon kom hem.
Så hon gick till affären och viste inte vad hon skulle göra där.
Men i alla fall slog det sig en tanke på att jag behöver färga håret,
Ja vad roligt och så kul :-)
Men hallå vad ska jag ha för färg?
Jätte svårt blev det men till slut var jag tvungen att köpa både svart och ljust.
Så nu funderar jag på om jag ska slinga mitt hår? eller om hela håret ska
vara mörk? eller om jag vara vara ljus upp till och mörk i underhåret.
Det är ju jätte svårt sen är man rädd o misslyckas lite hihi.
F skulle ju få skämas för mig då.
Men nu har jag 2 hår färger som jag ska fixa mitt hår med
men hur det blir och vad jag ska göra får vi se i helgen.
Kom gärna med förslag inget förslag är dumt bara bra
med massa idier :-)
Det tycker mammatingeling om.
Sen i kväll hade jag piss tråkigt och är fortfarnade deppig i bland
mest på kvällarna.
Så jag tog saxen och klippte håret blev kanon bättre att göra det
själv än att gå till frisan och få håret galet fel.
Nu är jag nöjd med klippet :-)
Så nu hoppas jag att jag får en bra färg.
Puss mammatingling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0