Dom vill jag vinna.


Titta vilka finna julkort jag hittade.
En jätte duktig tjej som gör egna julkort.
Dom vill jag jätte gärna vinna.
Tänk om jag hade mer tid då kanske jag också skulle
ha tid och göra egna kort men tiden går så fort
och man måste göra allt som behövs innnan man gör något annat.
Så därför räcker inte tiden till att göra några kort.
jag hoppas i alla fall att jag kan vinna för kolla man på dom flesta julkort
i affärerna så är det så mycket tomtar o allt på korten.
Därför skulle det vara kul och ha nya annorlunda julkort :-)
Hon är jätte duktig go ni också till hennes blogg snöstjärna
då har ni också en chans och vinna jätte finna julkort.
Mvh mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0