Dröm


Nu ska jag berätta om en dröm jag hade i natt.
Jag bruka inte berätta mina drömmar för er.
Men dena dröm är specile just för mig.
jag drömmde om att jag var hos mina föräldrar och hälsade
på dom och drömmen handlar också  om scott nicholls.
Jag var hos familjen och vovven levde jag hade kommit hem före
min far och morsan var hemma vi skulle gå ut på vandring.
När vi var nästan ute vi ståg vid trappan så kom min far och hund hem.
Men det jag såg direkt var att min doberman var grå svart han såg precis
ut som en irlänsk varghund fast lite mörkare i färgen.
Det första jag säger till mamma det är inte scott.
Mamma säger jo det är det.
Jag går fram till hunden och klappar den den ger mig en puss
o det skulle scott också ha gjort.
Men den hunden ser ut som en doberman men det är fortfarande inte scott.
Jag säger typ 100 gånger det är inte scott och när jag säger scott är avliden då
säger familjen ja det stämmer.
jag blir jätte arga på dom och sägaer hur kunde ni
Det var min hund och ni berättade inget för mig.
Så drömmen slutade med att jag blev skit förbannade på dom.
Tänk vilken sjuk dröm undrar vad den betyder???
Kanske sitter scott på ett moln nu och tänker på mig.
Ingen hund kan översätta min vackra scott han var mitt allt
det bästa hund man kunde få.
Jag saknar scott nichols kommer aldrig och glömma dig.
/mammatingeling.

Det finns ingen likhet mellan dom hundarna.
okej kanske att dom är lika stora i så fall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0