Evig vänte tid.


Hallå alla nu har man väl börjat små leva igen då.
Efter allt som har hänt.
Men även nu är det jobbigt men jag kan ju inte bara sluta blogga för
att jag i bland mår dåligt och som det är nu.
Men i alla fall ska jag berätta vad jag har gjort i dag.
Kl 08 gick jag upp *jäsp*
Skulle till ams i dag och skriva på papper och sånt.
Och fyfan vilken hjävla vänte tid jag fick vänta.
Tog 1 timma innan det var min tur.
När jag till slut kom in så skrev han på mitt pappar sen var det klart
tog 2 minuter.
Medans andra som skriver in sig tar typ 30 minuter på sig.
Dom borde ju fixa något enklare så man inte ska behöva vänta i en timma.
Direkt när jag var klar var jag tvungen och springa hem och möta Filip o pappa
VI var ju på bvc i dag kotroll och spruta.
Filip var jätte duktigt sa inget när dom stack honom med sprutan fast det bruka han inte
göra han är så duktig våran son.
När vi var klara på bcv så gick vi och matade änderna filip tyckte det var roligt och kolla på dom
Men han ville också kasta bröd till dom oj vad roligt det var.
Han kastade jätte långt och på dom och sa uu när han tog i hihi jätte kul var det.
Det måste vi bara göra om.
Sen så kom man hem har bara tagit det lugnt.
Ska väl gå en gå en promis senare tror jag.
Ha det bra snart är det helg.
Puss mammatingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0